• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rekrutacja skyblock
[b]1. Imię: 1. Tadeusz
2. Wiek: 2. 19 lat.
3. Nick w Minecraft: 3. LemonHejs
4. Czy posiadasz konto premium? - 4. Niestety nie.
5. Czy posiadasz sprawny mikrofon? 5. Tak.
6. Od jak dawna grasz na naszych serwerach? Dość sługi czas
7. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na grę? 7. Od 5 do 24h zależnie od dnia.
8. Dlaczego ty? Ponieważ jestem pomocnym i aktywnym graczem. Lubię utrzymywać kontakt z resztą serwera i cieszyć się współną grą.
Kupiłem trzy rangi sky hero by wspomóc serwer i innych graczy. Wszystko jest w logach także możecie sobie to zweryfikować :D. Problemy zapewne rozwiązywałbym na czacie lub dc/ts ponieważ kontakt ze strony moderacji serwera jest ważny. Posiadam mikrofon discorda/teamspeak. Jestem miłym i kulturalnym człowiekiem więc nie powinno być żadnych skarg na mnie ze strony graczy. Z chęcią zadbałbym o strukturę serwra.

9. Napisz coś o sobie: Mam na imię Tadeusz mam 19 lat i jestem fotografem.Jestem otwartą i miłą osobą z którą wiele osób znalazło wspólny temat.
  Odpowiedz
EDIT: Może siedzisz w nocy, nie wierze za bardzo ale mogę dać ci szansę.
Małe tak
(Oshe,4move)
  Odpowiedz
Gram naprawdę dużo nocki u mnie to nie problem dlatego to uwzględniłem

Odnośnie punktu 9 rekrutacji  Mam na imię Tadek mam 19 lat jestem graczem od wielu lat. Kształcę się na fotografa, lubię rozmawiać z ludźmi i jestem komunikatywną osobą. Jestem cierpliwy i opanowany ale szczery i miły :D . Lubię rozwiązywać problemy rozmową co raczej jest pożądaną cechą u osoby aplikującej na helpera. Mam doświadczenie w byciu Administratorem/moderatorem czy na kilku serwerach budowniczym. Myślę że przy bliższej rozmowie pozytywnie potrafię zaskoczyć nie jedną osobę :D zachęcam do weryfikacji
  Odpowiedz